protocol

 

salut. salut. mă mai ştii. da eşti tipu ăla cu campania electorală. exact. uite avem să-ţi propunem o chestie. ascult. vrem să faci o poză cu primul ministru. no shit. da. interesant. ce fel de poză. o poză normală. nimic ieşit din comun. tu lângă primul ministru şi primul ministru lângă tine. logic. îhîm da. şi cât primesc pe poza asta. păi tu cât ceri. păi eu aştept să avansaţi voi o sumă. mmmda mă rog nouă ne-ar fi mai uşor dacă ai spune tu primul ce sumă te-ar motiva. aha. păi stai să vedem. cum trebuie să fiu în poză. păi nu trebuie să faci nimic special. să stai lângă primul ministru şi să zâmbeşti. să zâmbesc. absolut. cu mâna pe umărul lui. aha. adică lipiţi unul de altul sau cum. eventual. da. adică ştii poza trebuie să inspire prietenie. încredere. aha. şi trebuie să mă uit la aparat. îhîm da. te uiţi în aparat şi zâmbeşti şi el zâmbeşte şi el şi stă cu mâna pe umărul tău. a. păi parcă eu trebuia să stau cu mâna pe umărul lui. sau aşa. aha. sau mai bine stăm amândoi cu câte o mână pe umărul celuilalt. ca şi cum am dansa la horă. a asta ar fi perfect. îhîm da. ar fi cea mai bună asta. da. sau am putea să ne pupăm pe gură. a. ă. nu. asta nu. cred că e prea mult. ba nu crede-mă ar fi de efect. aş putea să stau cu mâna stângă pe umărul lui şi cu capul întors din profil ca să-l pup pe gură şi să scot şi limba ca să-i ating lui limba şi cu ochii spre aparat şi cu un mic zâmbet pervers aşa şi cu mâna dreaptă aş putea să-l mângâi pe chiloţi. cred că asta aş putea să fac. dar cu o singură condiţie. primul ministru trebuie să fie doar în chiloţi. ce zici merge. mm. cred c-a-nchis.

 

(opere cumplite. volumul unu. Editura Humanitas. 2009.)

 

 

7 comentarii la “protocol

  1. Pacat ca n-ai apucat sa-i spui ce suma te-ar motiva. Si la fel de pacat e ca nici ei n-au apucat sa-ti transmita oferta lor. 🙂
    Oricum, literatura tinde sa devina realitate. Mai ales acum dupa ce fesele bucilor curului lui Boc au fost difuzate 2 ore in emisiunea aia culturala…unde prezinta jego…pardon, realizatorul ala tv plin de bun simt…ala bre care-i frate de sange cu tanti aia blonda cu alunita sexy si privire de nefu…pardon, de statuta, sau stafidita, sau cum vrei sa-i spui….si mai e frate de cruce si cu sotu’ lu’ cantareata aia de origine rroma care ne arata sanii imensi intr-un decolteu pan’ la buric in celalata emisiune de real succes…acolo unde se fac de ras oameni retrd..pardon, simpli. Ptiu, ca-mi scapa numele…
    Hai ca ma afund…pardon, complic.

  2. exasperat spune:

    Salut.
    Salut.
    Hai că ne-am gândit puţin şi e ok.
    Ce e ok?
    Propunerea „de efect” de care am vorbim mai devreme.
    Eşti nebun? Ai vb cu el?
    Am vb şi e de acord, cu o singură doleanţă: în loc de chiloţi, să poarte o cravată.

  3. MIKA spune:

    Cred ca deja visa …ca premierul este Udrea :))))

  4. DOINA spune:

    :)))TARE….

  5. Mihai Ioan spune:

    Genial.

  6. […] n-am ştiut că scrie. am aflat în dimineaţa asta. o face bine. am râs cu poftă aici. […]

Lasă un răspuns

